مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-09اجتماعي

فاز اول پارک سلامت تبریز، اردیبهشت 99 افتتاح می شود


طبق برنامه ریزی مدیریت شهری توسعه پارک های محله ای در سال 99، تلاش می کنیم فاز اول پارک سلامت را اردیبهشت سال آینده افتتاح کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: طبق برنامه ریزی مدیریت شهری توسعه پارک های محله ای در سال 99، تلاش می کنیم فاز اول پارک سلامت را اردیبهشت سال آینده افتتاح کنیم.

ایرج شهین باهر در بازدید از روند اجرایی ساخت پارک سلامت در این خصوص اظهار کرد: فاز دوم و سوم پارک سلامت نیز همزمان در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد.

وی افزود: تملک خانه های تاریخی همجوار با این پارک چون خانه تاریخی کلانتر و الحاق آن ها به مجموعه پارک سلامت، موجب توسعه فضای سبز منطقه به مساحت سه و نیم هکتار و افزایش سرانه فضای سبز شهری تبریز می شود.

وی با اشاره به تملک باغات تبریز در سال 99 و تلاش مجموعه شهرداری تبریز در افزایش سرانه فضای سبز است، اظهار کرد: تلاش می کنیم که این موضوع مهم را با تملک باغات سطح شهر انجام دهیم.

شهردار تبریز در ادامه یادآور شد: تلاش داریم با توسعه فضای سبز شهری تبریز، هم در بحث پیشگیری از آلودگی هوا و هم در بحث ایجاد فضاهای مطلوب و مناسب برای گذران اوقات فراغت، گام های اساسی برداریم.

وی، خزانه گل و گیاه شهرداری را عاملی برای ارتقای کیفیت فضای سبز شهری معرفی کرد و افزود: تولیدات گل و گیاه شهرداری تبریز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول پارک سلامت تبریز، اردیبهشت 99 افتتاح می شود

فاز اول پارک سلامت تبریز، اردیبهشت 99 افتتاح می شود